Monday, October 17, 2011

AGAR-AGAR ANGGUR

Dah pun petang sekarang ni kul 4.32pm, kenapa lah malas sangat nak letak n3, tadi cadangnya pagi2 lagi nak boh n3 ni, bila keluar, balik sibuk nk masak pulak,kul 2 lebih anak2 sibuk nak ke sekolah agama pulak.


Jadi akk pilih agar2 anggur ni utk n3 kali ini. Sebenar tak ada sebiji pun anggur di letakkan dalam ni, sebab akk guna acuan anggur hadiah dari ayunalisa adik akk ni, sebenarnya akk kirim suruh dia beli kat Gua Musang, sbb akk cari tak ada atau akk yg tak jumpa acuan ni. Bila kakaknya kirim diberi percuma kat akk 2 lak tu, acuan jagung dan acuan anggur ini terima kasih ayu


Agar2 anggur ni tak ada speselnya akk cuma letak susu cair je dan gula je




13 comments:

as-salam
this looks awesome..sedap mkn sejuk2..
 
cantiknya...sayang pulak rasanya kalau nak makan....hihihi
 
bak le setangkai anggur itam tuh..mesti seedless ni hik3
 
aritu pun tengok comel jer acuan anggur akak nih..masa puding bertaut tu kan..hehe..nampak sedap lah agar2 akak tuu..simple2 pun best masuk mulut kak..

samaa laa kite kak..kdg2 tu kemain smngt nak ngentri pagi2..last2 masuk ptg gak baru ter entri.hehe
 
yg putih2 tu susu la ek kak..
ingt kn telur..hehe
 
Kak rosa,cantik acuan anggur ni,xpernah nmpk lagi,yg jagung pernah la nmpak,simple2 pon janji masuk tekak best kak..
 
jeles betol la dengan kak rosa ni...ade aje acuan cantik2 kat sana...
 
assalam..
hehe..byk nye cite ayunnalisa ni..malu2..hik3..
nmpk cam real je anggur itam tu..mcm yg damia mkn ari tu..dap2..nnt kna wt lk tu..
 
mulanya ingatkan anggur betul, bila baca rupanya acuan anggur.....sedapnya kalau makan sejuk2...slurrrpppp
 
assalam rosaliza..tak sangka rosa buat agar2 anggur..semalam akak buat agar2 mangga dan laici..anak akak tanya..kenapa tak buat anggur katanya..
 
saya lepas tengok koleksi bekas agar2 akak ni baru tertarik hati nak membeli..hehehhe..kalau jumpa memang nak beli la..saje nak bagi cantik puding....kekkeke
 
Cantiklah...nyaman je rasa agar2 tu kan...
 
nk rasa jgk bleh?hik3
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...