Friday, January 6, 2012

PUTERI SYAZA AMANI

Simanjaku sayang Puteri Syaza Amani dah pun 15 bulan hari ni, lama rasanya tak cerita pasal dia yang semakin keletah ini. Suka je tgk  dan dengar setiap butir bicara yang terkeluar dari mulut kecilnya itu . Apa yang di tengok pasti di tegurnya. Peminat setia semua iklan , dan lagu patriotik kat TV. Masa kecil2 dulu teramat susah nak senyum dan gelak walaupun org yang mengagah dia ketawa nak keluar air mata pun, dia buat dekkk je , akk yang naik ketawa pula heehe.


Pagi tadi pergi klinik untuk timbang, beratnya 9kg, dah tak bam2 macam dulu dah, semakin slim melim, dan tinggi je. Selalu terantuk kat meja bila dia meyorok dan bangun heheh, terlupa yang dia semakin tinggi. 





huhuhhu gambar ore dok tido pun nak boh jugok, apa lah mama ni

14 comments:

geram tengok pipinya tuh.. hehe..
anak dara sy yg kecik pun bambam jugak.. tak tau nak buat macamana nak bg kecik sikit.. hehe..
 
hehe mmg lucu my 2 y/o lil dotter pun dah slim melim dulu bambam,mmg asyik terhantuk je kejenya..kesian ade lucu pun ade tehehe
 
auntie Liza nk cubit pipi sikit blh? hihihihiih
 
rindu puteri sangat2..
 
dah makin aktiflah tu..rajin akak pg bawa klinik..suri jenis malas..anak ada yang tak abis cucuk huhu
 
Salam akak.. wah besar dah Amani.. cepat betul masa berlalu.. comelnyer.. masa time tido lagi comel tgk he he he
 
Salam Rosaliza...Selamat menyambut tahun baru 2012!!
Bestnya klu dah mula keletah camtu..sonok melayan :D
 
Assalam kak,kejab jer masa berlalu kan,amani nak adiklah mama,hihi..Syifa pon skng dah ssut badan,sbb aktif,tapi xleh jln lagi.
 
awat muka amani seriyes jerr.
camana nak bam2..kalau asyik ke hulu ke hilir berjalan kedek2..
geram nak tubit pipi dak tecik tuh
 
Assalamualaikum kak Rosa..Rindunya dh lama x dtg sini. Tengok2 ada Amani, ala tomei2nya dia! Rasa nk cubit2 manja pipinya tu..Dh beso ni rasa2nya bila nak beradik pulak. Meriahnya famili kak Rosa, ramai anak! Saya pun sebenarnya suka ramai anak sbb itulah harta yg tiada tandingannya...

Uissshh, meleleh air liur tengok spaghetti carbonara tu, lama x mkn...nyum3 :))
 
alahai comelnya...gerammmm tengok..rasa nak cubit jer pipi tu...
 
wah..dah penat main la tu...tido nyenyak..
 
Sedapnya tenguk dia tiduk...rasa nak cubit-cubit pipinya
 
badan slim tp pipi bambam..hehe.. comel je dak kecik ni
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...