Wednesday, February 22, 2012

BUAH ULAT BULU - WORDLESS WEDNESDAY

Kesinambungan cinta dari N3 lepas


 buah yang masak ranum, cantik sangat
 buah putik lagi, kalernya agak gelap sikit

 hari tu tak bawa kamera, makanya akk potng sebahagian dari pkk n amik gambar kat rumah
selepas bedah siasat, isinya ada ulas2 kecil, tapi tak tergamak lak nak rasa hari tu, kalo kecil2 dulu rasanya pernah ku makan tanpa segan silu heheh



10 comments:

apa rasenye?hihi..dulu kecik2 selalu cari sebab suka picit2 buah die..
 
@Syaz@rozelt....akk pun ingat2 lupa dh ttg rasanya kalo tak silap masam2 manis, bukan best mana pun, cuma zaman kanak2 riang selalu dok main n buah n pkk ni mmg byk kat kampung2
 
dedulu kecik2 suka makan buah ni,pastu mula la pening kepala sbb bau dia kuat kan kak
 
@chik Mimi....

akk pun suka juga mkn2 buah ni, mmg bau dia lain macam sikit, dulu tak ingat bau tu heheh, tapi kalo tak salah akk, org tua2 kata kalo pgg pkk ulat bulu, nnt pinggan pecah, ya ke tidak wallahualam. Tp akk pgg hari tu ok je x pecah hehhe
 
Salam Kak Liza..saya jgn kata nak makan, jumpa pun tak pernah buah ni...Ni 1st time tgk kat sini...pokok dia tumbuh meliar yaaaa...?
 
siap bw balik rupanya...
 
assalam rosa patutnya kena rasa jugak tu..manis ke masam
 
wah ari ni complete ngan bedah siasat sekali..ada talent tuh jadu CSI hehehe..
Awat tak rasa sekali buah tu..cam masak ranum dah tu..
 
As salam kak rosa,
Pokok ni akak cilok dr mana? Mkn la buah yg masak tu. Kaya dgn vitamin C tu.
Baby sihat tp ada kuning sikit.
 
Masa akak post n3 ni aritu gambar x kuar2 lg..tu yg x komen tu..nak gak tgk gmbr dulu..ni kat kmpung baru laju tenet n boleh view pic.hehe..
Rupanya nama buah ni buah ulat bulu ya kak..kitorg panggil lain..err,lupa lak nama dia,tp masa kecik2 dulu selalu main..mkn pun mcm pernah gak kot..lupa lak sbb dah lama sgt..skrg ni susah nak jumpa rasanya
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...