Tuesday, February 14, 2012

HOKI PERINGKAT ZON BANGSAR 2012

Assalamualikum baut semua, semalam 13.2.2012 bermulalah perlawanan hoki peringkat zon bangsar. Semalam pasukan lelaki bermula . Alhamdulillah Aqil terpilih juga untuk pasukkan tahun ini, walaupun hanya pemain simpanan, harapan mama agar Aqil dapat mempertingkatkan lagi pemainan hoki di tahun akan datang, ok lah Aqil baru darjah 2 tahun ni. Gamar hoki lelaki pun ambil tak banyak semalam dan gambar aqil pun tak ada. Insyallah esok ada lagi perlawanan.


Hari ini 14.2.12 perlawanan hoki perempuan, alhamdulillah berkat kesabaran cikgu berdua dan jurulatih serta kerajinan semua menjalani latihan membuahkan hasil . Syukur sangat2 penat lelah berpanas di stadium berhasil, walaupun baru di peringkat permulaan, semoga berjaya keperingkat negeri pula.




cantik merah putih


Kiran tahun 3


Syaza Afiqah tahun 5


lelaki pun  merah putih .


Esok ada lawan perlawan, pagi2 lagi akk ke stadium KPM, bagi sokongan 

8 comments:

tahniah kt diorg 2..

**tetiba ade bdak kecik sorang kt situ...hehe
 
nmpk gayanya berkampung kat tepi padang la dak tecik Amani tu?Dah sihat betul ke dia..

Tahniah buat suma..
Eqa n Aqil cayouk..cayouk..
 
Tahniah...
Nnt amani pun dah besar nk main hoki jugakkannn...
 
assalam rosa..tahniah..memang anak2 rosa bagus dalam bersukan..
 
assalam..
tahniah buat ank2 yg bejaya mara ke peringkat seterusnye..aktif budak2 tu dlm bersukan..
 
tahniah untk anak2...
Semua anak akak minat hoki ya....bagusnya...
 
Hehe..bdk kecik atas riba tu pengurus team hoki ni.
 
seronok tengaok anak-anak ni bersukan.. kita pun sama berpeluh lihat mereka beraksi
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...