Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Friday, March 16, 2012

HOKI MSSM P BW12TH ;~ KUALA LUMPUR - NEGERI SEMBILAN dan SARAWAK

Terima kasih pada yang masih lagi sudi bertandang ke blog embunrosaliza, kunjungan kalian amat2 dihargai. Seminggu ini tak ada n3 masak2, dari 1.3.2012 lagi akk sentiasa pergi ke stadium hoki, dari yang jalan duta ( hoki tun razak , stadium hoki pantai DBKL, dan stadium hoki KPM ), habis jelajah semua. 


13.3.2012 Kuala Lumpur melawan Negeri Sembilan. KL menang 1 - 0 , bermakna bila 2 perlawan telah menang , maka pasukan KL layak ke suku akhir.  KL2 -1 sarawak . Maju setapak lagi.


Gambar2 dengan pasukan Negeri Sembilan dan Sarawak :~


 Pemain KL dari SKBB. Syaza ( Eqa ), Kiran, Farah nina, dan Syuhada





Baru perasan rupanya ada sekeping je gambar dengan pasukan N.9 yang berbaju putih. Yang berbaju kuning tu rupanya dari Sarawak.
 Dayang senandung ku sayang, masa dok asrama asyik nak balik rumah je

 Masa lawan N.9 KL pakai baju biru, comel je semua
 KL 1 - 0 N.9
KL 2 - 1 Sarawak




8 comments:

salam kak liza..lama x singgah cni..tahniah utk pasukan hoki ank akk..alamak n9 kalah ye..hurm x de rezeki la tu..nak gtau akk, masa akk tepek resipi puteri ayu ta ari, ija cuba tau,,hasilnye mmg berbaloi..lembut, gebu dan sedap..maklum ler cuti sekolah kan..ank asyik nak mkn je..hehe..time ksh utk resipi tu..
 
tahniah utk pasukan KL dan tahniah jugak utk 'dayang senandung' ...semoga terus berjaya.....
 
Dayang Senandung??hahaha..
xpe la eqa..senandung pun senandung la..janji dapat jadi champion kan?
Gud Luck
 
TAHNIAH eqa dan pasukan yer..baju biru mmg kiuttt..betul x aqil?hihih..

eqa,sampai ati mama gelar dyg senandung yer..takpe,ada geng ngan aunty ngan anak2 satu keluarga jd dyg senandung balik dr cuti2 ke pulau.hahah..nanti kite sapu fair n lepli satu badan yer..hehe..

lepas nih mara ke final lagi tau!!
 
salam akak..anak akak pemain hoki ekkk..rajin mengaktifkan dirinya..
 
moga anak Kak Liza akan cemerlang dalam dunia sukan hoki.. dan bakal mengharumkan nama Malaysia suatu masa nanti.. Insya Allah
 
tahniah..
sangat bergaya dan comel dengan baju biru tu..
 
assalam rosa..dua2 anak rosa terlibat dengan hoki..memang berbakat dalam permainan hoki
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...