Wednesday, March 28, 2012

JALAN - JALAN DI CAMERON HIGHLAND - part 2

Kat CH la ni musim hujan kut, sana sini sinun semuanya hujan tapi sekejp2 je. Gambar pun tak banyak yg dapat ambil, bukan apa malas nak bawa kamera dlm hujan. Banyak gak tempat yg terlupa nak snap pic pun. Kalo kamera ngan akk pun lagi lah amani asyik dok kacau je, ambil gambar pun tak senang.Masa akk pg hari sabtu, rupanya adik akk ayunalisa pg hari jumaat , kalo tak dh boleh minum teh sama2 kan ayu.  Jom kalo sudi tgk kami2 di CH :~




 tempat wajib singgah, taman buah2an di Tanah Rata ini. Suka sangat bdk2 ni main kat sini
 Amani dok ujikaji buah stoberi, 3 biji gak dia mkn, selebihnya dia buat jus je, main perah2
 kuch kuch hota hai , malu2 kucen dengan wajah kelabu asap, sama coklat ngan baju


 Amani n sepupunya aidil




pasar malam di brinchang, hari sabtu ada pasar mlm, kat sini ramai org melayu yg jual. Kalo pasar yg sentiasa ada tu, baik2 sikit byk org cina yg jual, tokel cina, pekeja indon bertudung


p/s, alhamdulillah skbb dapat masuk final hoki lelaki n perempuan, suka sangat. Kalo tahun lepas lelaki dpt tempat ke 4 n perempuan tempat ke 3. Tahun 2012 ni maju setapak lagi utk tempat pertama atau kedua

13 comments:

alolo.. comelnya amani.. ni 1st time dia ke sane ke kak?
 
assalam rosa..lamanyabtak dapat tengok gambar amani..comelnya dia..rasa macam baru je tengok gambar dia masa bayi..kejap je dah besar..
 
Salam Rosa..bestnya la tgk gambar Amani kat CH..tingat kenangan kami g CH aritu..sejokkkkk
 
mcm best je g cameron..
smpt smpai genting je =_=
 
kak, ngape x note saya akak pi CH, kalau tak leh kita gather2... geram toi akak ni la..
 
cepat betul besar budak tecit tu...geremmm!
 
suka tengok gambar budak2 tu main atas buah2an tu kak..so kiut!!hehe..
seronok kan jenjalan ngan family nih.. bila tgk gmbr ni bila dorg dah besar nanti pasti terimbas kembali saat ni.. :)
 
@HaSue
gmbar frst 2,sopan je amani duduk,next...dh gnas2 dah...haha
 
As salam kak rosa, Pasar mlm kat Brinchang tu bkn hari Sabtu je tp setiap hari..
 
hi kak Rosa, masa tggl kt kuantan tak trfikir pun nk gi CH, tapi bila dh balik kt borneo nie rasa rugi jugak tak gi sana lbh2 lg bila tgk pic2 yg comel kt atas tu:)
 
alahai...comelnya Amani....siap dop lepak atas buah lagi.....
 
Amani ngah geram tu tengok buah stoberi dok merah ranum..tu yang perah wat jus hihihi..
seronok tengok dak tecik posing..bagus tul model ciilik ni
 
Jom cuti-cuti unik Terapi Spa & Keluarga Mini Agro-Forestry Aromatherapy Village Cameron Highlands.
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...