Monday, April 9, 2012

AMANI KU SAYANG

Assalamualaikum dan selamat petang buat semua. Pada jumaat lepas 6.4.12 genap lah Amani  18 bulan iaitu setahun setengah. Dan pagi tadi 9.4.12 akk bawa Amani cucuk . Beratnya 10kg. Masa cucuk tu ingatkan Amani nak nangis, rupa2 sikit pun tak keluar suara, agaknya tak sakit kut, lagi sakit kena buli ngan abang2 n kakak2 dia lagi hehehhe. Alhamdulillah sampai ke petang ni kul 5.10 pm  masa n3 ini di tulis Amani sihat je, tak ada panas2 badan atau pun  demam ,  syukur sangat. Harap2 kuat lah badan dia melawan :~





 gambar atas keta, kesan bangun tido kat pipi dia
Ada yang merindui Amani tak, Zhariff n Maisarah rindu kita tak. Acik Erna ni muahhhh dari amani

9 comments:

Amani dok merayau ke mana sorang2 tuh hihihi..cam bawa diri jer..
Gambo yg last tu dok ngoya ko zhariff kot..meh tubit siket pipi bam2 tuh
 
Hihihi..comel jek dier bangun tido!
Amani,amani..nih aunty bawak zhariff ni nak ajak main2..tp kat sini dah nak masuk maghrib dah kat sana terang lg kan..
Berat amani lebih kurang jer dengan zhariff..dah x berapa nak naik beratnya sebab lasak sangat kot.hehe...Tapi amani nampak cam bam2 jek kat pipi tuh..meh aunty nak gomol..muahhhh2!hee
 
amani..acik nak jumpa mani pulak ni
tak puas hati dapat tengok gambar je
 
Seronok ada anak kecik ni kann...yg ada kt rumah tu semua dah besar2...
 
budak kecik yg nakal...haha
 
amboiii...pipi....geram tgk..
 
Bb sy dulu kl lps cucuk ja sy mesti cepat2 sapu Minyak gamat. Jd dia pun jrg demam coz kurang sakit agaknya.
 
good girl lah amani ni... bolehla geng dengan kakak alin dulu... masa cucuk memang jarang nangis mungkin sebab isi byk kot.. hehehe.. tak terasa jarumnya.. geram betul tgk amani ni... mcm nak gomol2 jer dia.. hehehhe..
 
assalam..
makin bam bam lah Amani ni..tu sbb dia cucuk x rasa sakit..huhu..antibodi dia kuat la tu x demam..
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...