Wednesday, April 4, 2012

HOKI INTER ZON - PENYAMPAIAN HADIAH - part 2

Jangan ada yg mual atau loya2 ya tgk gambar yang penuh kehijauan padang hoki ini , akk dgn penuh bangga n seronok sangat nak letak gambar2 ini, kalo boleh mahu semua ku letak kat sini, apakan daya ruangan terhad:~




 Amani dan cikgu




 bersama GB
 posing ala2 gedik gitu bersama besfen aka kembar dia izwani aqila
 amani pun tak mau ketinggalan juga

pakat2 jadi duyung la pula.




ohwwww rupa2nya belum habis lagi gambar2 nig, akan meyusul part 3, bila kerajinan menjelma nnt....

8 comments:

Assalam Dik Rosaliza...Akak pun nak tumbang berbangga jugak dengan anak buah yang berbakat besar ni....moga terus suksess....jadi ahli sukan tersohor...harumkan nama Malaysia di mata dunia....Amin!!!!
 
ooops Lupa lah pulak nak ucap TAHNIAH...Moga terus berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi!!!
 
assalam kak, apa khabar? wahh bz dgn game anakx2 ya..alhamdulillah tahniah atas kejayaan mereka. semoga akan berjaya lagi nanti.
 
wah si cilik pun tak kurang hebat..
tak lama lagi si Amani lak pegang stick hoki..
 
hahaha..comel jek amani pun join skali tengok hoki kan.. mcm kak lina kata x lama lg amani lak pegang kayu hoki tuu..selalu tgk akak abg dia main lama2 dia pun mesti timbul minat.hehehe

eh eqa ada kembar?hihi
 
assalamualaikum kak rosa...
Saya tak pernah jemu tengok gambar2 tu... bubuh bnyak2 pun tak pe..
 
salam kenal
http://listrikgrosir.blogspot.com
 
Blogwalking here...

cik iena follow your blog..
follow my blog juga ye(^_~)
www.ienaeliena.com
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...