Tuesday, May 1, 2012

FRASER`S HILL - 11.4.2012 ( 2 )

Layan gambar je :~





 tempat wajib ambil gambar di menara jam ni. 
 Ucu bersama anak buahnya, nampak gayanya lagi tinggi anak buah dari ucu heheh
 kerusi kat sini semua cantik2 n ada nama freser`s hill lagi
Masa balik mesti jumpa mercu tanda ni. Masa ni hujan punya lah lebat. Sekitar 4.30pm akk turun, sepanjang jalan tu hujan lebat dah lah jalan bengkang bengkok takut juga. Sampai kat sini kami guna jalan ke Raub lepas tu masuk Karak Highway. Walaupun jauh nak di bandingkan dengan jal;an Kuala Kubu. Rasanya 3 jam melalui jalan ni. Kalo ikut Kuala Kubu 2 jam saje



12 comments:

hamboi....sakan dia berjalan....bestnye kalo dapat berjalan sekali sekala ni.

psst! akak nampak slim la...
 
Rosaaaa....
Amie pun tak sabar nak jalan2... tak sabar juga nak tunggu cuti sekolah!
 
Betul kata nani tu..smenjak jrg2 ada entri masakan ni makin slim ye kak...hihi..
karak highway tu area yg keras tu ke kak?(pengaruh tv betul soalan ni.hehe)

Amaniiiiiiiiii....!^_^
 
seronoknya dapat jalan2 ke FH...

Semenjak kawin, tak pernah lagi jejakkan kaki ke sana....
 
ucu diorang memang merendah diri...haha
 
Assalam Dik Rosa..ha best kan jalan2 janji dapat kumpul sekeluarga....Meriah nampak! Akak belum pernah sampai Frazer Hill!
 
Saya ni nama je duk Pahang... ulang alik ke KL berapa kali.. tapi tak pernah ke Fraser Hills...heheheh
 
As salam rosa..bestnya gi FH...akak pegi April last year....mmg seronok pegi FH ni...tenang..rilek..peaceful..
 
Last pergi FH masa anak 2, sekarang anak dah 6.. Lama kan??? Hish3x
 
assalamualaikum kak ..
lama x singgah sini..
seronoknya g jenjalan bersama family..sy x pernah lg g FH ni..ingat cuti hujung thn kot leh lah meronda ke sana..cuti akan dtg ni dah plan nak g tmpt lain..
 
salam rosa..alahai..seronoknya budak comel tu..sengeh je..suka tengok..
 
salam kak... nak jengok2 amni suh kawan ngan dania... boley kan?? hiihi... epi besday wat anak dara akak tuh! mudah2an jd anak solehah bijak pandai! aminnnnn
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...