Saturday, May 5, 2012

SELAMAT HARI LAHIR NUR SYAZA ATHIRAH

Assalamualikum dan selamat pagi buat semua. 5.5.99 , 13 tahun yang lalu lahirlah seorang insan kedunia ini dengar tangisan di subuh nan dingin di rumah MIL, tak sangka pula terlahir di rumah pula. Biasanya ikut cakap2 orang tua anak ke3 susah utk melahirkan. Makanya akk tangguh2kan diri untuk ke spital. Sebenarnya tanda keluar dari pukul 9pm lagi, tapi sakit belum lagi. Sakit2 terus nak keluar je huhu. Alhamdulillah selamat juga melahirkan anak ke 3 ini yang di beri nama NUR SYAZA ATHIRAH. Kisah lepas bersalin tu ada di ceritakan ni N3 besday dia yg lepas :~


Selamat hari lahir Kak Yang


Dan sekejap lagi akk n famili akan ke situ lagi, ada famili day dengan adik beradik akk :~ Linapg, ayunalisa, alla , dan ezy Azira. Semoga perjalanan kami di lindungi Allah dan selamat sampai ke destinasi yg di tujui 

12 comments:

Tahniah kak,happy birthday buat syaza.semoga anak akak suksess.
 
happy birthday utk kak yang....semoga menjadi anak yg solehah...Aamiin..
 
salam ...tahniah dihari lahir... anak kak ilah semalam 4 mei beza 1 thn jer anak2 kita nie liza... semoga deap jadi anak yg solehah..amin
 
happy besday kak yang...semoga menjadi anak yang solehah suatu hari nanti...
 
happy birthday nur syaza athirah..dah 13 tahun..besar dah anak ibu ni..semoga menjadi anak solehah
 
Selamat hari jadi Kak Yang... semoga dewasa sebagai anak yang solehah.
 
Happy Birthday Kak Yang..nih sebaya dgn abglong laa ek kak...?sama form 1 kan..x perasan lak ada anak akak sebaya banglong..pelupa ni susah gak..sori kak..
Semoga kak yang jadi anak yg taat dan mmbesar jd anak yg solehah..aminn..

Mudah ya kak melahirkan anak ke 3..sama laa kite.cuma sy smpt gak la ke hospital tp x smpt gi labour room..huhuu
 
selamat hari lahir utk kak yang...semoga membesar jadi anak yg solehah....
 
Epy befday Kak Yang..semoga terus sukses dan jd anak baik utk ibu & ayah ^__^
 
epi besday kak yang...semoga jd anak yg solehah dan berjaya dunia akhirat ya..aunty takde kek nak bagi..hehe..cucur badak je blh? :)
 
hepi belated besday Kak Yang..semoga menjadi ank yg solehah nnt..sy ank ketiga alhamdulillah sbb paling dipermudahkan semasa bersalin kak..
 
Selamat ulangtahun kelahiran buat Syaza... moga membesar sebagai anak yang berjaya dunia dan akhirat..amin
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...