Wednesday, June 20, 2012

WORDLESS WEDNESDAY

Tak ada kerja....






14 comments:

hahah! memang takde keje
 
AKTIVITI RIADAH KE?HEHE
 
@nuwairani ismail
mmg tak ada kerja,

@Irfa
tak ada lah irfa, diaorg tak ada kerja, sorang tukang amik gambar heheh
 
itulah kerjanya... he he hehh
 
hahaa..mcm2 daaaaa ^_^
 
Ni pn kerja jugak.. Kerja pelingkup harta benda namanya. Utk gmbr yg bergerak, guna 'sport continuous', baru gmbr tak blur.
 
@amie
huhu tu la budak2,

@yana Shaiful
itu lah , akk pun tak perasan bila dia org buat stunt tu heheh, kita sibuk2 kat luar

@adry@Daun
Kalo guna yg sport tu gambar byk sangat, pas tu susah nak amik yg mana sama saje, dia org guna teknik lampu merah tu je, tapi nak kena cepat la
 
Salam Rosa...bkn main happy lagi budak2 tu melompat atas katil ya.
jangan patah katil udah la hikhik
 
assalam rosa..nasib amani tak tumpang sama he he
 
@azatiesayang

atie..tah apa yg seronok sangat main mcm tu heheh, tu la sib baik tak patah katil tu hehe

@Acik Erna

assalam kak, tuh amani dok kat luar tak perasan org main, kalo dia tgk pasti dia pun tumpang sekaki heheh, suka sangat tiru org
 
hahaha..tu namanya wat aktivit bebas..mcm2 perangai budak2 ni bila berjumpa
 
@linapg

mcm tu la bila ramai2 ada je idea mereka, sibbaik tak terlajak ke diding paler tu hehe
 
hahaha....nasib katil tak patah...
 
nasib baik katil 2 kuat..
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...