Thursday, January 17, 2013

PETOLA ULAR LUAR BIASA PANJANG





Assalam buat semua, teruja tgk petola ular kat kebun EN DAUN ( dedaun Alam ). akk copy n paste kat sini untuk berkongsi gambar. Teruja sangat bila tgk petola ularnya panjang  melebihi 1.4meter. Terima kasih ya En Daun. Kalo ada sapa2 nak tgk boleh la ke blog beliau DEDAUN ALAM.


INi anakndanya ( anak menakan akk ) 5 tahun. Kalo nak baca N3 ni boleh la ke blog DEDAUN ALAM

9 comments:

panjang betul ya! sebiji dah cukup utk sekali masak ni... hehe...
 
ni betul2 petola ular namanya.. dasyatttt panjanggg... penuh periuk besar ni..
 
assalam liza..memang panjang betul..tak pernah akak tengok lagi ni
 
As salam kak rosa,
Dh ada pn entri tu. TQ ye buh dlm blog glemer akak ni.

 
Panjangnya....tak pernah tengok petola spnjng tu....
 
petola anakonda dh ni.Pjg betoi lebih pjg dr cupi hihi.kena amek umi dia jd model haha
 
Mak oiii...panjangnya...
 
Panjangnya!!!! First time tengok ukuran begini... subahanallah!
 
pjgnyaaa... kak pernha makan maskan nya..sedap juga tu pun makan kat kedai mamak..nak masak tak reti.. nak beli ..eeee geli hehehee ngada2 la kak ilah ni
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...