Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Friday, September 6, 2013

PUTERI SYAZA AMANI

Chakkkkk arrrrrr, assalamualaikum buat semua acik2 n pakcik2, adik, abang , kakak semua. Hari ni 6.9.13  usia kita genap 35 bulan, mama terlebih rajin hari ni nak letak gambar kita. Katanya tak sabar nak tunggu 6.10.13 ( baru besday kita yg ke 3 tahun), Kita dah besar dah : ~




Muahhhhh cayang adik banyak33, pengarang jantung permata hati mama, penghibur  hati kami sekeluarga, 

8 comments:

hahaha...maknya x sabar ye...:)
 
Assalam liza..mak yang tak sabo ye ge he..amani tetap comel.besar dah dia
 
Amani ni seketoi muka mcm mama dia..hehe..
 
Dekat 3 tahun dah umur dia ye... alolooo tomeinya tuan puteri Syaza! Birthday bulan 10 nanti jangan lupa panggil aunty datang makan kek ye cayangggg...
 
comelnyer amani.....
 
Dah makin besar Amani ya...makin comel pulak tu..

 
Salam kak Liza,
:) Hepi besday Syaza Amani. Moga membesar dgn sihat dan makin cantik, ;) Menjadi anak kebanggaan ibuayah.
Sama... makcik pun bulan 9, hehe.

Kak Liza, first time saya buat inti tart nenas menjadi. Dulu saya tak pandai. Versi pakai blender, hehe... memang mudah! Terima kasih kak Liza sebab share resipi. :))
 
senyum termewek hihi..
manis tul senyuman dak amani ni
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...