Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Friday, November 8, 2013

SALAK DENAI - SANTAI BERSAMA FAMILI

Assalamualikum dan selamat pagi buat semua, pada 2.11.13, kami sefamili ke Penang, dari KL rumahku ke Penang lebih kurang 359km dgn tol rm43.30, pas tu masuk jambatan P.Pinang pulak rm 7.00. Kami bermalam di rumah LINAPG adikku. Esoknya 3-4.11.13 kami bertolak ke Salak Denai ( booking, bayaran dan kaji selidik semua di lakukan oleh Linapg, akk yg menurut perintah saje, dgn kata lain tukang ikut jer ) Jarak dari Penang ke Salak Denai lebih kurang 91km je, ini mengikut apa yg akk set kat meter kereta . Tak lah jauh mana, keluar ikut tol sungai petani rm 3.00 lebih je, lupa lah pulak berapa yg tepatnya. 


 ini lah salak denai, siap dgn no fone dh ,
 ini lah denai, jln kecil yg tak berturap, dari jln raya agak2 dlm 500 meter kut nak sampai ke chalet
 sampai je terus terjun kolam
 dingin air kaki gunung jerai ni,
 lompat jangan tak lompat
 bangun tido dh pun masuk kolam kecil
 peserta pertama masuk kolam di pagi hari
 ini lah chalet tu, cantik n luas bilik, siap beraircond lg
 dah nk blk, bapa2 sebiras ni apa yg di bincangkan.....
 Famili Linapg
 Si Bongsu Ezy Azirra
 Mummy Buyong Alla n Azmi
My Famili.

Seronok sangat ke sini, rasanya tempai santai yg paling best jauh dari kebisingan , hanya kedengaran deruan aie terjun dan desiran angin yg sangat nyaman. 

Bila di tanya anak2 nak lagi ke sini, laju je jawap NAKKK, bila nak pegi heheh.

Destinasi seterusnya....Gunung Jerai

6 comments:

Akak..nk pinjam sign board Salak Denai hihiiii
 
Linapg,

Silakan, terlupa nak snap pic ke hari tu, akk ada masa pg n blk snap gambar salak denai signboard tu heheh
 
salam kak. LinaPg tu rupanya adik akak….baru tau. heheh!!!seronok dpt bercuti anak beranak kan
 
mna gmbar kita kak?
 
malam2 mesti sejuk ni kan :)
 
Indah khabar dari rupa....saya dimaklomkan oleh rakan2 berkenaan tempat ini...rasa nak pergi bersama keluarga...setelah masuk ke dalam rumah begitu amat menyedihkan terlalu kotor.....almari tiada penyangkot...lipas dan semut merata tempat...kesian anak2...ada beberapa perkara yg amat mengecewakan kami sekeluarga...
1-mahal dan tiada service room...selimut tiada..tilam berbesi.....2-bilik kotor penuh dengan semut dan lipas....3-barang penginapan terlalu buruk dan sudah rosak...4-pinggang mangkok kotor...5-pengurusan angkoh...bila ditegur melenting kalau nak balik duit ang aku boleh bagi balik...6- tuan milik tidak beradab kerana dihalau keluar krn trlebih masa 5 minit....masuk kedalam bilik utk kemasan padahal isteri masih dibilim air...7-rumah tak diberi kunci..tiada pengawal keselamatan...bahkan bila di tanya tiada pengawal keselamatan? Dijawab tanggong sendiri....harap kolam ja dpn rumah...tu pun air free...tiada rawatan air minuman...tekilan dengan pengurusan...percutian rehat menjadi pengalaman yg menyedihkan...baik ke tempat yg lebih selesa...murah dan perkhidmatan yg lebih mengutamakan kebaikan dan keselesaan pelanggan...paling penting berbudi bahasa dan ramah mesra...
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...