Saturday, September 8, 2012

AMANI

Assalamualaikum buat semua, Amani yg baru nak baik dari muntah2, tapi ada juga sesekali muntah lagi, entah kenapa. Masa hari ahad lepas sangat teruk minum air terus keluar balik, masa tu dia tak demam pun . Esok tu baru badan dia panas2 sikit, doktor kata dia muntah sebab demam..entah lah. Alhamdulillah semua ok je.  Risau juga akk sebab la ni ramai budak kecil kena cirit birit dan demam yg teruk kena tahan kat spital. Hari ni baru dia ada selera nak makan, badan yg keding makin cekeding

Gambar ni masa dia sihat2 lagi. Takde kerja buat tepek gambar2 dia kat sini.





Hari ini banyak jemputan rumah terbuka, kat kawasan rumah akk ada 3 rumah, rumah makcik di kiara view , putra jaya dan rumah mak3hero ni, insyallah kak kalo sempat nak sangat saya jumpa akk

11 comments:

suka picas paling last..comey sangat
 
salam k liza..besar da amani..makin cute n comel..rambut tu dsa blg ikat ye..mesti tmbah cute die..dhira plak masih x berambut..sian amani demam..samela kak ngan dhira ni..hr ni br surut sket demamnya...tapi tumbuh ulser plak dlm mulut..sian..nk nyusu pun sakit...adududuh,,,,musim agaknya skg ni kan....smoga amani cpt sembuh..:)
 
waaa..amani dah besar...pasni bole tolong emak masak sedap2 kan..hehehe..
 
bila la nak jumpa dengan Amani lagi ni
 
Siannya cayang Amani... dah baik sakit yea... lepas ni boleh main2 lagi ye...
 
assalam alhamdulillah sicomel amani dah sihat..alhamdulillah jugak kita dapat bertemu
 
Foto pertama siap pose lagi.. Yg last tu kenapa sedih je...
 
Amani kena bnyk minum air tau, cepat sembuh ye.
 
Assallamualaikum kak Liza..

Laaaa..ciannya Amani..Muntah2 dan demam ye.. Dah ok sikit ye kak? Harap cepatlah sihat Amani tu.. Risau kan hati ni bila anak2 tak sihat..
 
Assalamualaikum kak Rosa...Alala kiutnya Amani, bulatnya mata dia! geram je setiap kali nampak dia ni. Anak saya pun mcm tu, kalau demam je mesti kena muntah2 sekali. Semoga Amani cepat sihat mcm biasa ya...babaiiii :))
 
amanii..aunty baru dtg ni pepagi buta...aritu dh dtg bkali2 tp x trtinggal komen..hehe..
Siannya amani x sihat..mesti mama risau.. Amani dah sihat ke belum?
Comel2 jer aksi bila kena amik gambar ek..gmbar last tu buat muka x bersalah je..hehe..
Amani cepat smbuh tau! Syg diaa..
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...