Wednesday, October 10, 2012

BUNGA MATAHARI @ KUACI - WW

Mardi CH 5.5.12

 Sangat cantik bunga matahari
 hurmmmm habis kelopak bunga di cabut dan di tarik2, agak2nya nak tunjuk pada anak2 ini lah KUACI.
Kesian bunga yg tak bersalah

19 comments:

1st time tgk bnga matahari yg besar kat cameron....mmg gila besar lah...! hehe....
 
Salam ziarah...
 
suma pakat amek wat kuaci hehehe
 
cantiknya bunga matahari tu..
 
sayang bunga yang cantik dah dirosakkan ye rosa
 
patut la mcam knal je bunga matahari ni...hehe..mmg besar saiz bunga ni
 
As salam kak rosa,
I ada biji benih bunga matahri yg besar ni. Esok br nk semai.
Nk tgk cite tbaru sufi, gi la jenguk galeri dedaun...
 
Cantik bunga ni tp tak pernah teringin nk tnm. Dok mkn kuaci je yg sukanya...
 
Suke mkn kuaci...tapi tak pernah tanam bunga matahari...
 
Salam. Wah your blog sgt menarik & ohsem! =) Jom join.. http://www.aimisyahirah.com/2012/09/segmen-cik-misya-nak-follow.html
 
memang cantek.. teringat citer analu'lu.. ehehehe.. :)
 
memang cantik bunga matahari ni kan...
dulu2 mak pernah tanam juga masa mula2 masuk felda... mcm2 jenis bunga ditanamnya...
 
suka tgk bunga ni..warnanya yg cerah menceriakan..umah mak dulu byk tanam
sy x reti mkn kuaci..hehe
 
dulu sebelum tengok bunga matahari, ingatkan rendah aje pokoknya... rupanya tinggi dari kita
 
Kak Liza..kat ne ni?? cameron ye? Cantiknya bunga matahari tu..besar lak..
 
Assalamualaikum Rosa :D
Cantikkkknya bunga matahari ni....kuningnya yg memikat hati....
 
bunga matahari ni mmg menarik perhatian pengunjung
 
salam Rosa..dulu masa dok ngan MIL ada tanam pokok bunga matahari...umah skrg laman pon simen semua,klu nk tanam bunga lam pasu jer:)
Tp atie suka mkn kuaci(^_^)
 
Kakkk..sukanyaaa tengok bunga mataharii..!! Ni akak tanam ke? susah nak cari biji benih ni kak..nanti simpankan sebiji dua benihnya ye kak...nak tnm!hihi
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...