Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan yang tiada muncul2

Friday, February 14, 2020

Taman Rimba Bukit Kerinchi

Assalamulaikum dan selamat petang buat semua. Terlupa pula utk buat N3 pasal hiking. Kali ke tiga dah sampai sini, org lain dh berzaman dh hiking kat sini.

Jujurnya bg saya lebih baik hiking dr walking 10k, hiking lagi cepat dan segala peluh jantan betina semua keluar.

Lepas tu selepas hiking rasa badan pun ringan, walaupun hakikatnya berat 😅😅😅😅. Dari mula dan ambil2 gambar x sampai 40 minit dah sampai bawah. Peluh sampai ke tudung heheh.





Kali pertama ke sini
Ini je jarak yg kami lalui naik dan turun, yg mcm jln mati tu utk ketempat view ke bawah bukit.

Sebenarnya ada byk jalan naik dan turun bukit kerinchi, tp kami ambil lalauan yg senang.

2 comments:

Tabik buat Rosaliza. Saya lebih suka jalan 10k, berbanding hiking...hikhikhikkkk! Sebab tak larat nak bawa badan nan comel montel ni.
 
Amie 10k lambat nk habis amie, nk jogging bergegar rasa badan hahha. Hiking best x jauh mana tp peluh lenjun hehhe.
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...