Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, April 24, 2018

Red Velvet Cake

Assalamualikum dan selamat mlm buat semua yg masih berkunjung ke blog Embun...

Alhamdulillah baru berjinak2 menerima tempahan dr jiran tetangga. Jauh2 x ada penghantaran.

Antara koleksi tempahan yg ada gambar.

 Tempahan 21.4.18

 Tempahan 19.4.18


Tempahan dr sahabat baik saya, yg memberi semangat utk saya menerima tempahan, pada awalnya saya menolak sbb x yakin dgn deko saya yg keras tangan. Bila sahabat saya kata x mengapa saya jadi bersemangat pula.  Tempahan akhir bulan febuari 18. Bila ramai yg mkn kek ni semua kata sedap dan cantik. Walaupun saya tau keras tangan. Bila org kata sedap tentu la beri semangat pd saya utk menerima tempahan. Alhamdulillah

2 comments:

semoga lps ni mkn byk tempahan. .
 
Aminnn. Insyaallah adkku. Tp bersyarat utk jiran tetangga je hehhe. Jauh2 mls nk hantar. Sanggup ambil kat rumah x apa
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...