Wednesday, November 18, 2009

PULUT PAGI / MALAM


Salam sayang buat semua.....N3 ni special buat Dayang Jack yang memang terkenal kat MYR tu...yg pandai masak2 dan sangat baik hati...Dayang akak buat pulut ni ptg tadi special nk menjemput Dayang datang ke rumah akak ni, memandangkan dayang pun suka dengan apa2 yang berasaskan pulut. Ini makan mlm akak. Biasanya pulut pagi ni org mkn buat sarapan, tp akak buat makan malam. Ada sesiapa yang pernah mkn pulut pagi ni tak. Dayang ni sepiring khas buat dayang tau,kalo nk tambah byk lagi. sila ya

8 comments:

salam kak,
wah..! saya suka pulut pagi. saya panggil pulut manis. dah lama tak makan pulut ni. nak tukar pinggan bole kak? hihi
 
Buat pulut ikan kering pulak la. Yg tu lg kaw rasa dia..he3..
 
Salam indah, ooo indah suka juga ke pulut pagi ni...boleh tukar ngan nasi goreng..hehehe
 
Salam adry...pulut ikan kering dh buat tapi blum letak kat sini lagi, hantar ke MYR je. Kat langkawi ada tak pulut gini
 
Pulut pagi xdak, pulut ikan kering tu ada. Depa bkn gna ikn kering tp gna ikan masin.
 
oh ikan masin yg yg basah2 tu ke....oh nnt pg lgkv boleh cuba tu
 
Salam k.liza. br sempat nk jenguk blog baru akak ni. terima ksh sgt2 krn sudi jemput dyg mkn pulut. akak btl2 prihatin dgn makanan kesukaan dyg. suke bangat! tq kak. mmmmuahhh! selamat bercuti!!!
 
Salam dayang, menu pulut ni mmg spesel buat dayang ni, kita gang la sama2 suka pulut. Tq dayang sudi datang umah akak
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...