Sunday, November 15, 2009

Ubi Badak @ Besar Rebus


Salam buat buat semua di petang minngu ini, Hujan2 begini syoknya layan ubi rebus dengan teh o . Begini lah rupa ubi badak yang telah di rebus, isinya pejal sikit dan rasa manis, aku lebih suka makan gitu aje tak payah cicah2.

2 comments:

woo..pejal isinya..bukan macam ubi rebus laa ni ek? kalo buat kuih muih takleh ke kak?
apa2 pun tq 4 sharing eh kak..sukeeee sue dpt tgk ubi nih kat blog akak..hihi
 
a,a sue...ubi ni pejal sangat, sesuai mkn atau buat masak lemak putih campur pucuk manis. kalo yg purple tu mmg sesuai tuk buat kuih kacau atau koleh sbb ubi tu mudah hancur. tq juga pada sue yg byk membantu
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...