Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Tuesday, May 3, 2011

AMANI N MAISARAH

Assalamualaikum buat semua..hari ni dah pun 3.5.11,hari ahad 1.5.11 akk n famili sempat gak jenjalan ke penang rumah Maisarah. tengok gambar je lah ya, tak larat nak taip, mata ni dh rasa berat sangat , walaupun baru kul 9.20pm. semalam sampai rumah kul 2.30pm, bertolak dari penang kul 6.15pm..bayangkan lah ........


dua sepupu ni kan main lagi macam kamcing je..tapi masing2 asal sempat je tarik rambut, cubit2 tinger heheh..maisarah control ayu je tu..yang amani lak mcm ya, ya je gelak sakan tu heheh


alolooo maisarah ni...cumil jekan...zhariff mata kita mana cepet...kita pun pandai gak buat mata cepet ...langsung tak nmpk mata kekek


tengokkkk..model cilik berdua ni langsung tak beri kerja sama takmo tgk kamera...amani tu sebenarnya silau 


seronok amani main keta maisarah..meh zhariff main sama kita

15 comments:

2 ore spupu ni..tomei2..bla la ateh leh jmpe lk ek.. bln6 ni kelik klate x semua..?
 
Comelnyaaaaaaaaa..tambah maisarah tue,tembam betui!!rasa nk gomol2 pipinya..hihi
 
amboi !! dua2 berpipi gebu ... he33
 
Heheheee..tomei2nye..tembam2nye.. Geram betul tengok budak berdua ni.. Ishhhh pipi dia orang ni...emm..emmm..emmmm..cium2 budak berdua ni....:))
 
Assalam kak,owh maisarah n amani nih sepupu ya..Hehe,tembam n comey dak berdua tuh..Syifa skang pong tembam betoi..Eh akak mai pg,nape xsinggah umah sy,hihi..
 
alololo..gaduh ke ni??meh uncle bawak jenjalan g korea.huuuu
 
This comment has been removed by the author.
 
uncle ryo tu bawak diri sendiri pun dah terkontang kanting..nak bawak anak dara org jenjalan korea lak..ngahahaha

akakk!geramnya nengok 2 budak comel nih..kalo ada zhariff skali mau meriah je diorg kan..hihi..dua2 rmbut lebat..pipi tuu..geram nak tarikk2..kontrol je maisarah ye..lawak tul amani wat muke pejam mate tuh.. yana nengok gamba nih x suh bukak page lain dah..susah nk ngomen.. gitu la dier kalo ada skali ngadap lappy nih kalo org buh gambar knk2..hehe.. td siap tanya sapa tu..sue ckpkwn zhariff.. yana kate laa..kawan zhariff tu nangis(amani pjm mata tuh)hehe..

arini mmg lmbt on9 kak..pg td gi klinik zhariff timbg n cucuk 5 bulan..pas blk dr klinik tu sibuk msk2 lak..tup2 dah petang..hihi
 
assalam rosaliza..geramnya..comelnya budak2 dua orang ni..
amani kemain montel..
kalau akak dapat le gomoi dia..
 
alooo ni baru nampak amani,aritu tido jee ye.si amoi tu bukan main lagi ye dia
 
amboi kemain lagi dak kecik berdua tuh..Amani tuh mcm2 aksi dah,si maisarah menten jer..control ayu tul hahaha..
 
salam Kak Liza...

Seronoknya tengok telatah anak2 kecil.... rasa macam nak cubit2
 
a.m ngan p.m pun leh lupa ke? ngantuk lagi kot..hehehe.. rasanya sampai rmh kol 2.30 a.m (pagi)terperasan yang ayah amani tolong angkatkan moto saya yang tumbang sbb tanah lembut lepas hujan lebat.. makasih yer shapawi..
 
comeynya bdk kecik 2 org ni
 
Amboi bukan main suka depa berdua kalau dh jumpa ehhh..keletah betui, sampai pejam2 mata tu ngape? nak je cubit2 manja pipi dua2 skali yg comei2 nie...
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...