Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Sunday, May 8, 2011

AWARD HARI IBU DARI RYO...

Assalamualaikum....pagi tadi dhh tengok kat umah RYO . . .award ni, tapi tak sempat nak ngakut lagi, maklum lah jauh bebenor award ni datang, kut2 mana pun nak cepat kena naik katerbang heheh, nun dari miri sana..mekasih ryo kerana sentiasa mengigati akk di sini. Sapa2 nak tengok hasil air tangan adik HaSue ni boleh la terjah Blog RYO . . .cukup ke dot.dot tu ryo heheh. 



Comel je award ni..di sini akk ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Ibu buat Bonda akk Rubiah bt Deraman dan MIL akk Che Esah Ab Rahman. Juga buat semua ibu2 yang bertandang ke blog akk dan semua ibu2 di seluruh dunia ini
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...