Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Thursday, May 5, 2011

HAPPY BIRTHDAY TO NUR SYAZA ATHIRAH

Selamat hari lahir buat anakku yang ke 12 tahun hari ini. Semoga kak yang membesar menjadi anak yang berguna dunia dan akhirat }~




15 comments:

Happy besday dari uncle Sham gak yer... hehehe..
 
Happybirthday buat atihirah..semoga menjadi anak kebanggan ibu dan ayah
 
Salam K.Rosaliza."Selamat UlangTahun Yg ke 12 tahun" tuk anakanda trcinta SYAZA.Acik atie doakn semoga Syaza pjg umur,murah rezeki,sihat selalu,rajin2 belajar,jgn nakal & Semoga berjaya dlm UPSR nanti.Amin
 
Happy birthday kak yang..hehe..sebaya dengan anak aunty yg sulung laa..leh laa geng nanti.. mesti sibuk jer tahun ni nak upsr kan..
Apa2pun semoga syaza membesar mnjadi anak yg solehah dunia akhirat..jangan kuat merajuk tau..sian mama n ayah tu,letih nak pujuk.. rajin2 tolong mama kat dapur n tolong jaga amani tu yer kalo dah abis blaja
(sedap je nasihat ank org..hehe)

nanti suh mama buat kek tau..mama syaza dah makin terer wat kek tu semenjak dpt oven baru..ekeke
 
hapy besday..
acik ain doakan semoga athirah jd anak yg solehah dan berjaya dan diberkati oleh allah didinua dan akhirat dan yg paling penting menghormati kedua ibubapa....aminnnn....
 
Happy Birthday Syaza, moga doa dan harapan ayah dan ibumu di makbulkan Allah SWT. Aminn.
 
Happy birthday to Syaza Athirah.
Semuga berjaya didunia & akhirat ..
menjadi anak yang soleha dan berbakti kepada ibu & ayah insyaallah..
 
Happy birthday to Syaza Athirah
Semoga menjadi anak yang solehah & menjadi kebanggaan mak ibu dan ayah Aminn
 
Hepi bufday syaza athirah.Moga cemerlang dalam UPSR nanti N berjaya di dunia &akhirat ya..Pstt,mesti mak wat kek best2 kan..
 
happy besday shaza!!
semoga sukses di dunia dan akhirat ya..
 
Hepi besday kak Yang... Moga jadi anak yg baik, rajin belajar dn pandai. Nti blh jadi org yg cemerlang pd masa dpn..
 
hepi besday buat kak yang,semoga menjadi anak yg soleh dan cemerlang.Rajin2 tulun mama tau..
 
hepi besday k.yang
 
hepi bday k.yang
 
Kak Yang ni sebaya anak akak jugak..ramai yg sebaya anak kita ni kan! Apa2 pun Hepi Belated Birthday buat kak Yang..
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...