Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Sunday, May 29, 2011

IKAN - SEGAR DARI LAUT

Ikan pancingan dari lautan di PD adalah pemberian biras akk, dh lama ikn ni dia bagi, byk juga lh termasuk ikn siakap yg belum di buat tayangan amal....mekasih ya kak.


Akk tak kenal pun nama ikn2 ni. Agaknya EN DAUN kenal kut, 




yang akk kenal cuma ikn daun..dok kat luar pinggan...ikn2 ini telah pun selamat masuk perut dan keluar blk dh hehe...

6 comments:

As salam Kak rosa, yg i nmpk dlm gmbr tu, ikn kerapu, senangin/kurau, gelama, pecah periuk, dn yg lain2 tu i igt namanya. Semua ikn dlm gmbr tu ada dijual kat sini. Tak sbr nk tgk n3 gna kamera baru..haha..
 
}~ Adry@Daun....heheh bila ikan segar n bersisik ori tu akk tak berapa nak kenal la heheh..heheh tu lah akk tengah nak ngabiskan gambar2 lama ekkek..along kata mama tau ke nak guna nnt hahah
 
ikan segar dari laut ni berlendir sket..I cam geli sket nk siang.Dulu hasil pancing kat Gertak sanggul,As yg siangkan.Bestkan mesti manis jer ikan2 ni
 
byknyer ikan....
 
assalam rosaliza..
memang sedapka kan ikan segar..masak apa pun sedap..
 
akak..sama laa kite,x hapal sgt jenis ikan..kdg2 nama sana lain,sini panggil lain..kompius lak..hehe
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...