Friday, May 20, 2011

MAJLIS PERPISAHAN AZMA DAN FAMILI

Hari ahad 8.5.11 bersamaan hari ibu, satu majlis perpisahan dengan keluarga Mami Azma dan Papa Jas yang diadakan di KFC dekat PJ hilton. Mereka adalah ibu bapa kepada pemain hoki skbb Sharmine dan Firdaus.


Sedih sangat bila berpisah dengan keluarga Azma ni, akk mengenalinya pun di padang hoki, kami ibu bapa memang akrab. Hari ini 20.5.11, waktu ini  Azma dan famili mungkin telah pun berangkat  ataupun dah sampai ke Lahad Datu Sabah kerana mengikuti suaminya berpidah kesana. Terasa sangat kehilangannya, sayu juga hati ini bila mlm tadi Azma sms ucapkan selamat tinggal.....


Azma...akk harap kita akk berjumpa nanti, rindu dekat Melissa, teringat2 bila dia cucuk2 n main2 pipi amani....Moga Azma cepat menyesuaikan diri di sana. Jangan lupa kami disini}~ Kak Liza, K.yatie, Wana,Wawa, Cma, cikgu Hasniezia , Wani, Ayu dan lain2.


Azma dan Jas
 Kaum ibu


 Amani tak pernah lekat kat tangan akk


 Kaum bapa


 Azma dan Melissa
 Sebiji kek suprise dari ank2 buat ibu mereka. Pakat2 kumpul duit dan beli kek semperna hari ibu
Inilah anak2 pemain Hoki


Moga kita jumpa lagi Azma

8 comments:

assalam rosaliza..kalau dah comel macam amani tu..memang tak lekat le dengan ibu diaa..mesti berebut2 nak mendokong amani..
memang sedihkan bila berpisah..insyaallah nanti rosa akan dapat berjumpa semula dengan azma dan keluarga dia..
 
}~ Kak Erna..walaikumusallam kak, itulah selalu dok ngan org lain je dia, sampai saya pun tercari2 amani heheh..sedih kak walaupun kenal kat stadium hoki je, tapi akrab, harap2 boleh lah jumpa dia n keluarganya nnt
 
As salam kak rosa,
Amani dok kelih sapa yg dukung dia tu. Msti dia rasa org lain yg dukung..hehe..
 
amboi dak kecik tu kemain lagik..dok tukaq cakag..sat dok ngan org tu,pastu ganti2 org lak..wat2 lupa kat mama la tu...
 
}~adry... assalam..hehehe..ya lah jap org tu pgg pas tu dah org lain..tu yg dia pndg je muka hehee
 
}~ linapg...heheh sampai ada org yg jeles nak beranak juga..oh kalo gini ramai yg nak jaga n dukung dah bersalin gaklah tahun depan heheh...tu yg bab mak2 je, belum yg bapak2 n anak2 pulak heheh..kalo team hoki amani ok je di kelek sapa2 pun
 
akak..duk ulang alik je umah akak ni dr smlm..refresh2 x kuar gambo gak..cbox pun semunyik x muncul2..tenet mereng la kak..nak ngentri pun refresh byk kali..tu x termasuk lappy yg selalu pengsan ni..hehe..

nanti2 cuba refresh lg entri nih..x nmpk satu gamba pun..huuu..
apa2pun mudah2an pjg umur akak leh jumpa lg kawan akak tu.. :)
 
haaa..baru nampak gamba2 nih..
mesti kaki dslr gak kawan akak tu yer..nampak gamba ngah pegang kamera dslr tu..hehe..

amani asyik toleh2 cari mamanya..x nangis dier org amik ye kak?meriah tul majlis tu..
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...