Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Sunday, May 29, 2011

SUKAN TADIKA ISLAM ZON BANGSAR

Pada sabtu lepassss, 21.5.2011, tadika islam zon bangsar telah mengadakan sukan tahunan bertempat di padang kilat TNB, meh kita tgk anak2 tadika dengan bermacam ragam


 Adda dalam acara kepit bola celah paha..seluar licin..bola asyik nak jatuh je...kumpulan merah dapat tempat ke 2 dalam acara ni
 pembarisan..comel je tgk anak2 ni


 Tahun ni sukan ikut kumpulan iaitu, merah,hijau, biru dan kuning

cikgu tengah bersenam lagu alif , ba , ta

5 comments:

meriah gak sukan sekolah tadika kat sna..Ada budget tu..
 
}~ linapg...kalo sukan ke apa2 majlis mmg meriah, tapi nk abis tu lamaaaanya. ada dpt bekas air tupperware ok gak la bukan tipuware hehehe
 
a'ah laa kak..nmpk meriah sgt..kompom budak2 berjemur lg kan..hehe..
tp sukan2 gini selalunya ada gerai mknn..tu yg best tu..haha..ada x kak?

akk pun bersukan gak ke?kot2 ada terbuka ibubapa ke..
 
salam... Apa nama tadika ni yer...
 
@Anonymous

Tadika Islam masjid Abu Bakar
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...