Tuesday, April 10, 2012

PARCEL

Selamat pagi selasa buat smua. Pagi ni hujan di sekitar KL, nyaman je rasa . Minggu lepas akk ada terima satu bungkusan, tapi akk ni mcm biasa lah selalu tak ada kat rumah bila incik posmen datang. Terpaksa la pg ambil lepas kul 8pm kat pejabat serahan bungkusan. Terima kasih yang tidak terhingga buat SI DIA yang mengirim parcel ini. Semoga Allah melipat gandakan lagi rezeki buatnya dan famili. Terima kasih teman maya ku. Sebagai kenagan akk letak kat sini ya :~


 sarwa
Laksa tu dah selamat di masak, n3nya akan meyusul nnt

14 comments:

yg dalam botol 2 ape kak?hehe
 
dah tentu rakan dari serawak yang poskan..he he..
bagi amani makan laksa serawak tanpa sambal belacan ye rosa..
 
Assalamualaikum Rosa,
seronoknya dapat kiriman dari si dia... moga persahabatan terjalin erat walaupun hanya di alam maya.
 
Assalam Dik Rosa..itu lah adatnya...orang memberi kita merasa!!!Syok kan!
 
Bertuah badan.... Org memberi kita merasa la kan. Ops bukan kta Tp akak je la. He he
 
Salam Kak.Alhamdulillah..rezeki tuuuuuu
 
Seronoknya.....bertuahkan dapat rakan maya yg cukup baik....tentu sedap laksa tu...
 
Mesti sedap selepas dimasak kan... tak sabar nak lihat hasilnya :)
 
wah! bestnye2! nak jugak!
 
alhamdulillah..semoga makin murah rezeki akak sekeluarga..
 
wahh best siap dapat perencah laksa sarawak lagi..btw salam kenal yer kak..singgah sini dan follow akak ;-)
 
assalam kak..
bertuah nya badan dpt kiriman dr jauh lg..semoga persahabatan di alam maya ni kekal hdknya..
 
assalam..wah beruntungnya akak..ada kwn yg baik ati dapat parcel..semoga Allah melipat gandakan rzk 'kwn yg baik ati' tu ya
 
ok lepas siap masak kak parcel kat saya plak ok.. alamat saya ada x lagi?? haha

Percutian Solo Yang RARE
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...