Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Wednesday, December 5, 2012

GULA NISSAN PALING COMEL

Selamat pagi buat semua, masih berbaki lagi kerajinan semlm, makanya dapatlah buat n3 pagi ni. Ada sesiapa yg pernah jumpa dan beli tak nisan paling comel dan kecil. Sebenarnya akk pun pertama kali tenngok nisan mcm ni. Hari tu blk kampung..akk ni mcm biasalah suka sangat mengechek barang2 bonda, apa bila terpandang je nisan ni terus tertarik hati. Comel sangat. 

Kat tajuk tu saje akk tulis gula nisan, karang orang google cari batu nissan paling comel , kuar lak nisan akk ni hehhe.

Jom tengok : ~

 Comelkan..cinonit je, sampai hari ini akk lum guna lagi , rasa mcm sayang pulak hehe
 Lagi besar syiling 50sen dari nisan ni
 Berganda2 saiz dgn nisan yg standard ni
Akk selalu jumpa 2 saiz je yg sebesar yg hitam tu, dan 1 jenis lagi nisan kampung besar dan nipis sikit.

3 comments:

so cute...sedap tak nise ni...
comey sangattt
 
Yatie pun geram tng gula nissan yg comel ni...kalau jumpa anak2 mesti nak makan mcm tu je...he3..
 
salam...
kepada penggemar laksa sarawak keluaran hj manan, kini anda tdk perlu lg bertandang ke sarawak, jimat masa, jimat belanja... hubungi kami;

aura ceria ent.
013 912 1776
013 993 4577
loctn: klia, sepang, nilai, bbst, dengkil n kwsan yg berhampiran
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...