Friday, February 12, 2010

AIS KREM STRAWBERRY

Salam buat semua..dah lama tak update n2 ni...ais krem ni  dah lama akk buat dan semamangnya dah habis pun...cuma terlupa nak letak kat n3. Untuk menghabiskan buah stroberi akk buatkan ais krem malasia ni seperti yang  Wachak cadangkan.....tq ya chak...habis gak stoberi tu...mmg seedap cuma akk letak susu ganti tepung jagung tu.......

 
  
bila malas melebihi segalanya...masukkan saja dlm ais kiub hehehh cepat je siap.......... semunya dah habis...n mmg dah lama pun buat.....

6 comments:

salam kak sihat ke lama kite tak jenguk akak kat sini esrim di panas ari mmg bestkan kak
 
Salam....
buat penyejuk tekak dikala panas membahang
 
salam mimi... akk sihat2 je..akk suka eskrim yg cair2 sikit sng nk mkn hehehe
 
penat begolek..
nak sket...
pos la..
hihi
 
salam sue....mmg sejuk n nyaman je tekak ni hehehe
 
salam zulhilmi....itu la dok golek2 tu...mmg sedap la sambil golek2 mkn eskrem ni heheheh..nak akk pos kan plastik dia ke kekekek
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...