Tuesday, February 9, 2010

DINNERKU

Salam semua...malasnya nak masak hari ini....tengah hari tadi anak2 semua ada latihan hoki dan rumah sukan..jadi masak nasi goreng je lah untuk penyelamat perut dari kelaparan. Malam ni my abe tapau kfc..itu pun nyaris nak habis baru baru ingat n3 belum ada lagi untuk hari ini. So snap pic kfc je lah, beli 12 ketul pun tak habis juga..masih berbaki lagi tu.....

tinggal 4 ketul baru snap pic hehehhe
 

setidak - tidaknya ada juga n3 akk hari ini kan...

10 comments:

Peh, sedapna kat Liza,

Belanja r AJ.... :-)
 
wahh...dapnye..nak jugee.. :)
 
Sdp apanya ayam goreng KFC tu... Sdp lg ikan goreng celup tepung kat PCB atau PST(Pantai Sri Tujuh)..hehe..
 
sodap sgt2.ni tak cukup untuk wa sorang ni..
 
uwaaaaa...... sini takdok KFC halal.... ni yang tak sabo nak balik nih.. uwaaaa (sambung nangis)
 
salam AJ....meh sini la nak belanja heheheh
 
salam deena farhan...meh umah akk mkn kfc ni
 
salam adry....nak mkn ikan celup tepung kat pCB tu lama pulak kfc jap je dpt heheheh..ikan kena blk kg dulu baru dpt mkn
 
salam icelemon....dua ketul cukup la tu...jemu kalo mkn byk
 
salam nida....sabar lah nida ya...bukan sedap mana pun kfc tu....ya lah kan mmg payahnak cari yg halal..tapi kalo ayam biasa ada yang halal tak...hehehh nida kena buat kfc sendiri..berapa tahun lg kat NZ tu
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...