Monday, February 1, 2010

MASAKAN SIMPLE

Salam semua.....dan selamat bercuti pada semua warga Wilayah Persekutuan....anak2 semua bercuti hari ini. Riuh la sikit rumah pagi2 ini. Tapi kejap lagi keluar untuk menjalani latihan hoki pula. Antara menu yang tak sempat letak di n3 :~
kangkung goreng belacan

tongkol goreng kicap

sambal sotong

sambal bilis kentang
.

daging goreng

Okey semua dan senyum2 lah sokmo ya.

5 comments:

Amboi kak..macam2 ada tu..rajinnya masak pelbagai lauk utk sehari.nak tumpang makan umah akak laa gini.
 
salam sue..bukan menu hari tu...menu tertunggak n3 tuh heheheh
 
Amboi.. masak simple pun dah meleleh air liur ni.. kalau masak tak simple tu tak tahu ler macam mana pulak ek..
 
ooo...tak kira laa kak,nak tumpang makan gak!hehe..

kakk..nuff akak lom bgn lagik...ehee...cbox x nmpk lak kak
 
Ni nak marah ni...marah ni....semua sedap kat cini. Laparrrrrrrrr........ :-)
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...