Saturday, February 13, 2010

NASI LEMAK DAUN PISANG

Salam dan selamat pagi buat semua........tak ke mana - mana kehari cuti yang panjang ini. Walaupun kemana dan dimana kalian semua berada, akk doakan kesejahteraan buat semua dan semoga di lindungi Allah selalu. dah sarapan ke pagi ini. hari ini kk masak nasi lemak, pas tu terasa pulak nak makan dalam daun pisang...nasib baik ada anak pisang kat umah ni...boleh la dipotong kalau perlu. Bila makan dalam daun pisang gini..lain pulak rasanya dan lebih beraroma dan bertambah2 lah kesedapannya, Jom sarapan :~

 
Nasi ini khas buat Ngexz yg belum bersarapan tu..telor sebiji cukup tak Ngexz...sian dari semalam akk bg mkn eskrem je

 
Yang ini untuk semua...ambil lah kalo belum bf lagi heheheh
Sealamat bercuti buat semua, dan hati2 dijalan raya ok

8 comments:

Amboi-amboi.... tak aci... kesian kat Nida, meleleh je ayaq liuq ni
 
Salam kak... buat la nasi dagang atau nasi kerabu. Br best. Nasi lemak daun pisang dh sllu sgt mkn kat sini. 5 kupang sbgks pn ada. Tu ambik daun pisang yg dpn umah la tu...
 
salam nida...ala siannya kat nida...tapi ok juga tu..nida dpt dok NZ akk mesia je..nnt blk mesia dpt juga merasa nasi lemak daun pisang ni
 
salam adry./...nasi dgg n nasi kerabu susah sikit nak buat itu yg jrg2 buat tu...tapi terliur juga nak mkn 2 nasi tu
 
utk sy xde ke..
hihi
 
salam zulhilmi...ala dok kat kg tu mak dh msk yang best2 itu la akk tak sediakan..nnt kalo akk msk tempoyak gerenti ada hehheeheh
 
aduhh..

dah setempayan air liur pak dogol menjejeh ni..

muahaha!
 
Hi Kak, sedapnya nasi lemak tuh! Uish, terliur Love! :D~

Akak, silakan ambik award dari love ye ;)
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...