Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Friday, September 3, 2010

ASAM PEDAS IKAN PARI

Salam buat semua..hari ini sungguh memenatkan...pagi2 lps hantar anak sekolah tadika..akk p  jalan2. Pahtu ambil anak, kul 12.00pm buat biskut kacang pulak...rasa mcm sibuk sangat..sambil2 buat biskut tu..akk masak sup tulang n bingka untuk buka puasa...dah siap buat biskut tu akk ketiduran pulak..selalunya terlelap depan tv je...hari ni tidur betul2 kat bilik pulak tu, sempat lah juga 1 jam akak lena....nak bangun tu penat sangat rasa bila tidur lama.

Asam pedas ni akk masak beberapa hari yang lalu...ikut resepi yang simple je....kalo masak asam pedas akk sorang jelah yang makan, anak2 tak sentuh pun, abe lak buka posa kat luar. Tak ada citer apa dah nak nulis pun tak berapa rajin hari ni......



Main tuang je lam mangkuk....tapi ikan pari ni kecil...sedap je kunyah tulang belulang dia tu....maaf la gambar tak senonoh heheh.

Ingat nak buat tat nona malam ni...tapi rasa mcm tak larat pulak nak gunting n gentel sorang diri...anak2 semua pg terawih kat masjid wilayah dah.....nampaknya tertangguh lagi la projek tat nona akk tu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...