Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Saturday, September 4, 2010

DADIH PERISA KELADI

Salam dan selamat pagi buat semua...hari ini pagi2 lagi kena letak n3 kalo tak mlm baru dapat letak. Dadih ni akk buat 2, 3 hari yang lepas tapi tak sempat nak buat tayangan amal heheh.

Tak ada apa yang istemewa tentang dadih ni...akk beli serbuk dadih segera je...resepi pun ada kat paket dia.
Hari ini akk cadang nak buat tat kesukaan akk serta adik2 akk, iaitu tat nona.

Hari sudah tentu dah ramai yang pulang ke kampung halaman. Makin sunyilah Kuala Lumpur, dan lain2 tempat bila perantau puang ke desa.....berhati2lah di jalan raya ya...ingatlah orang yang tersayang......


Buat dalam bekas kecil2 senang sikit anak2 nak makan.....banyak dapat .....
Testing acuan baru, jauh datang acuan ni dari Sarawak lagi...terima kasih ya SUE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...