Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Thursday, September 2, 2010

MEE KARI

Salam dan selamat pagi buat semua. Mee kari ni akk buat beberapa hari yang lalu sebagai  menu buka puasa. Selalu buka ngan nasi sesekali beralih angin tukar ngan mee kari...best jugalah mendapat sambutan yang hangat dari isi rumah akk ni...siap bertambah2 makan. kalo makan nasi sikit je lah dijamahnya. Mee ni akk masak macam masak kari biasa je, cuma letak kiub ayam je seketul.

Buat gini baru akk laju sikit makan kerang kalo tak memang tak boleh nak telan...semenjak  dua menjak ni.
Selamat menjalani ibadah puasa...dan pada sesiapa yang akan pulang ke kampung tu, berhati2 dijalan raya....

6 comments:

Salam kak rosa,
Ni menu pilihan pagi raya. Nape kuah mee dlm gmbr tu mcm kemarau je...?
 
mmm betultu kak.. ermapun kekadang menu berbuka yang senang n ringkas..tukar nasi.. aper taknyer.. bebukapun slow jek.. mmm syedaptu mee kari..
 
Salam adry....emm kalo makan pagi raya pun best gak..tapi umah kita bonda nak buat laksam n laksa...

kuah tu kemarau..sebab letak awal sikit utk posing..nnt mee kembang pulak heheh. meh la makan, tq ya
 
Salam erma...sesekali tukar selera ngan mee laju la di telan...kita pun tak susah2 nak pk menu apa kena buat kan erma...tq ya erma
 
sedap mie kari tu...saye mmg suke mee kari...nak masaknye pun senangkan...
 
sedapnya.. sedapnya.. sedapnya.. tiap2 tahun kat rumah raya pertama mesti buat laksa, tak oun bihun sup..
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...