Thursday, May 17, 2012

BALIK KAMPUNG - 21.4 -22.4.12

Selamat pagi buat semua, nampak gayanya  tiada n3 masakan di blog Embunrosaliza  ni, dah bertukar ke blog orang2an saje heheh. Akk ni kalo balik kampung suka sangat tengok halaman bonda akk yg sentiasa cantik dan penuh dengan pelbagai pokok. Jom tgk pokok n orang2an :~








Akk n famili mmg suka sangat balik kampung, balik je kampung tapi jarang lekat kat rumah berjalan sana sini melawat kawasan heheh,....tak sabar tunggu cuti sekolah, terasa kampung halaman tu menggamit2 ku pulang, oh kenapakah desa tercinta ku mengamit2 ku pulang ya ??????

11 comments:

Salam akak.. memang best suasana kampung.. cantik n banyak nyer pokok bunga orkid tu.. rajinnyer mak akak bertanam.. rasi tu.. wah2 seronok model2 cilik tu he he he
 
Salam Kak..kg akak kat mana yee? sronok klu dpt blk kg kan..mama yana suka jgk tanam pokok2 nii..dari sayur sampai lah pokok bunga..elok cantik je dia tanam..:-)
 
eh ade pokok orkid..hehe..nk balik la mggu dpan
 
memang bahagia dpt balik kampung...sejuk, lapang..banyak tanam-tanaman, kekangan masa saja yg menyebabkan kita tak boleh balik selalu..
 
Kali ni gmbr pkk2 bersama model.
 
bestnye balik kg! tak sabar nak balik kg hujung bulan ni.
 
seronoknya..macam2 pokok ada...hijau jer halaman rumah..
 
Salam Rosa..rajinnya mak Rosa bercucuk tanam ya.
Sapa xmau blk kg..klu blh hari2 nk balik kg.hikhik
Sikit lg cuti sekolah..blh la Rosa sekluarga balik kg ya!
 
ammboiii sonoknyer balek kampong tuu.. ehhhee
 
salam rosa..memang seronok bila dapat balik kkampung...akak pun suka..walaupun cuma dapat melihat rumah yang kosong
 
Rajin laaa bonda akak tanam n jaga bunga... kite biasa rajin tanam jer..nak jaga tu kdg2 rajin kadang2 x berapa rajin..tu ok lagi..kadang2 malas tu camner tu?hehehe...
suka tgk orkid tu kak...orkid kat bawah nun ada 2 pasu je..tu pun mcm segan nak idup..hii... comel laaa anak2 akak nih...ceria jek!suka tengok..mesti syok balik kpg tuuu ^_^
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...