Thursday, December 27, 2012

SELAMAT HARI LAHIR ALONG

Muhd Ariff Isqandar yg ke 16 tahun, semoga kejayaan menjadi milik along, jadi lah contoh yg terbaik buat adik2, doa dan harapan mama semoga along akan berjaya dgn cemerlang dlm SPM tahun depan.



5 comments:

Selamat hari lahir along....semoga menjadi anak soleh dan cemerlang dunia serta akhirat...
 
Happy Birthday Along... Masih ingat kisah masa along baby2 dulu.. Hari tu tak blik kg, tak leh jumpa dgn Uda..
Semoga jadi anak yg baik dan berjaya dlm hidup dan kehidupan.
 
Happy belated birthday along..
wahhh tinggi menggalah je nampaknya along nie..mesti dah tggi dr mama nie...ke dr abah pun dah tggi gak?hehe..
Semoga berusaha kuat utk mghadapi ujian spm thn dpn,jgn study hard last minute tau...study smart takpe. ;-)

Tak sabar tgk mama tyg kek besday along..special tu mama buat kek besday sndiri
 
@MulutPayau
Aminnn MP mekasih bagi pihak dak along
 
@Adry@Daun

Hurmmm dh besar ni dok sibuk dengan gym pulak jaga badan huhu, org sibuuk nk spm.

Ank penakan pertama mesti byk kenangan masa kecil2 hehhe

Aminnn Uda
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...