Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Sunday, April 28, 2013

PULAU PANGKOR, TELUK BATIK DAN MENARA CONDONG

Assalamualikum buat semua,n3 basi ya sebagai kenagan buat kami. Pada 26.1 dan 27.1.13,  kami ke Perak, sambil2 tengok anak buah baru dan jalan2 sekali. Kami ke Pangkor tak sangka pulak semua teksi mogok hari tu ( sabtu ) dah la org ramai kerana publik holiday ( thaipusam ). Jadi kami hanya jalan2 n minum2 di sekitar bandar Pangkor sahaje. Nasib baik tambang feri murah lagi RM 10.00 pergi dan balik. Gambar kenagan kami :~




Nak bergambar pun mood tak ada,ingat nak ronda2 pulau je , mmg tak nak menginap kat sini pun. Sekejap je ronda2 kami pun blk



Bermandi manda di Teluk Batik .

Apakah binatang ini, tak pernah rasanya ku jumpa, mulut @ hidung dia panjang, nak kata monyet atau beruk bukan
Tuan dia agak pemalu,bila arah je kamera terus dia pusing bagi montok jer

Singgah di menara jam condong sekejap sebelum balik KL

9 comments:

bestnyer berjalan2.. tun x pernah smp pulau pangkor lagi setakat nih..
 
saya pun pernah, pergi pangkor, pusing2 dekat jeti ngan kawasan situ pastu balik... ambil nama pi pangkor ^^
 
bestnyer kak...lama dah x pergi jenjalan ni...huhuhuhu
 
assalam liza..akak selalunya sampai lumut je..tak naik pun bot untuk ke pangkor tu
sukanya amani dapat berendam
 
N3 basi pun xpe..janji ada gambar boleh wat kenangan.Bukannya tiap2 minggu pi Teluk Intan tu kan..
Syok JJCM camni..Jalan2 Cuci Mata hihi
 
bestnye zila pun suka g sana..
 
Salam sis..jemputlah berkunjung ke blog HV. Byk koleksi shawl dan tudung2 menarik.jgn lupa follow ye.. :)

Terima kasih
~ Hijab valley ~
http://hijab-valley.blogspot.com
 
Salam Kak Rosa.. dekat dgn umah yana dh teluk batik tu..klu dpt contact mengontact bleh kt jmpa kan.. bestnya p pangkor.. yana xsmpai g sana ^^
 
wah! seronoknyer... lagi2 si comel tu, bila dpt main air.. gumbira ye cayang...
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...