Friday, January 29, 2010

AGAR - AGAR STRAWBERRY

Salam buat semua..hujan tak kat situ heheh.KL ni kul 4.30 tadi lagi hujan. Berbalik pada n3 petang ini sebenarnya untuk menghabiskan stock stoberi yang makin memburuk.. setengahnya dah di buangkan....2 peket lg di frozenkan. . akk buatkan agar2  stoberi ini untuk mengelakan pembaziran..... blendkan buah2 ini masukkan dlm periuk Campur susu n sedikit gula . Rasanya boleh tahan..masam2 manis dan berkrim..kerana akk letak susu sedikit. :~

 
stoberi frozen je yang tinggal...buat hiasan sahaja.
Ada sapa2 nak pergi ke teluk batik tak..jom ikut akk.....Lepas magrib akk berangkat.....petang esok akk balik....

2 comments:

Salam Kak Liza...


Nak Ikuttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tunggu Nida tau..hehe.

Buah strawberry ni memang tak tahan lama. Sebab tu klu Nida petik@beli tak banyak, sebab tak sampai beberapa hari dah tak elok...
 
sedapnyaaaa T___T nakkk
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...