Sunday, January 17, 2010

KARI IKAN BAWAL

Selamat malam buat semua....sebenarnya hari ini aku nak letak n3 pasal hutan lipur kanching..selepas temple park tu.....alih2 gambar pulak yang aku pilih tu masuk fail mana entah....jadi untuk n3 aku hari ini..aku letak la kari ikan bawal ni...sebenarnya menu  hari apa pun aku dah lupa...memang sah2 dah habis ya..gambar je buat kenangan hehehhada sapa2 masak ikan bawal tak hari ini.:~


cubit sikit..tengok isinya yang putih dan manis itu..sedap juga ikan bawal buat kari



ok semua..selamat makan malam dan senyum sokmo okey..........

2 comments:

Salam kak Liza..

Nak tanyalah.. banyak2 serbuk kari ikan, brand apa yg akak rasa sedap sehingga menjilat jari.
 
salam nida..yang akk selalu guna serbuk kari adabi..hari tu guna alagapas memang sedap..yg adabi ni kuning sikit. Tapikan nida kalo untuk ayam atau dgg akk suka beli yang timbang.....kat pasar tanah merah kelantan, tiap kali blk kg akk mesti beli rempah2 kat kg heheheh..jauh bawa ke kl. kari ikan akk suka alagapas. Tapi yg akk guna tu adabi
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...