Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan seketika

Friday, January 8, 2010

KEK PISANG

Salam dan selamat petang buat semua rakan- rakan, Kali ini kita nak kongsikan kek pisang pulak..asyik makan kerangan je dua tiga menjak ni. Sofi minta izin ya akak nak c n p resepi kat sini ya untuk rujukan masa depan ya......Jom minum petang sama-sama :~
sebelum di potong



 
 
Resepinya disini..kek ni memang sedap dan tidak terlalu manis. Jemput makan semua


6 comments:

salam wahhh canrik naik gebu kek pisang tu..rajin yeee lama x mkn kek..
 
kak,sihat ke?ni datang nak ngendeng kek pisang la.ada lagi tak?
 
salam sheila....itu lah kek yang mmg gebu resepi sofinar ni..rajin tak seberapa la sheila heheheh..tapi anak2 suka mkn
 
salam maria...mai la mkn ngan akk ni....akk sihat2 je maria...cuti ke hari ni..td akak nak mkn laksa umah maria tu..tp tmpt cbox tak keluar2. tq ya maria
 
dah abis ke kek tu kak?akak guna pisang apa ekk?
 
salam sue....a,a sue dh abis pun kalo kek2 gini mmg kejap je umah akk ni...akak guna pisang kapas...heheheh sue kenal tak ngan pisang kapas.. yg org buat jemput2 tu...tq ya sue....
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...