Wednesday, January 27, 2010

KEK STRAWBERRY

Salam semua..apa kbr semua.....adakah anda merasa bosan hari ini seperti mr superman.....atau di persimpangan delimma..antara dua pilihan..mana satu yang patut di pilih....seperti mcsue . Apa2 pun minum  petang mesti di teruskan meh la pekena teh o panas perisa strawberry  dan makan kek strawberry. Akk ni dah mabuk strawberry dah ni hehehhe. Jom minum petang:~


 

Akk guna resepi campak2 je..nasib baik menjadi  n sedap jugaklah..

Teh o tu tuang la sendiri ya.......

2 comments:

salam kak rosaliza..
wah, sejak balik dari cameron nie asyik resipi strawberry jer, sampai minum teh pun perisa strawberry gak..Good idea..blh cuba buat kek strawberry cam akak nie.. resipi xde ke?..
 
salam zalieda...stoberi byk sangat umah akk..dh tu tengah memburukkan dirinya pulak heheh. akk buat kek ikut resepi kek pisang sofinar kat myresepi tu..cuma tukar ngan stoberi je.
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...