Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Thursday, January 7, 2010

KEPAH MASAK

Salam...ini lah kepah yang sudah dimasak.....memandangkan semua pic yang aku ambil dah hilang maka kepah ini je lah yang masih tinggal lagi dalam kamera ku.....jom makan kepah masak lemak dan kepah rebus serai pilih la mana satu yang berkenan, kalo nak kurang lemak makan yang rebus je lah jom layan :~



yang rebus serai
 

4 comments:

Salam kakkk..siannya sumer gambar ilang ekk..gambar keluarga ilang sumer ke? kena ada backup file tu kak..save kat file d(kalo ade)..jadi kalo reformat tak ilang..

Apa2pun bak ler kepah tu sebelanga..sue nak rasa nii..yg rebus serai ngan masak lemak 'jer' ye..eheee
 
Saya pilih kepah rebus serai. Campur ckit sayur pucuk manis. Emmm ada ikan goreng lagi....bukan gemuk dek lemak tapi banyak makannn...hehehe
 
salam kak,emmm sedapnya kepah.
 
Salam kak Liza,
Saya nak! Kepah rebus serai tau, ada lagi ke kak? huhu.
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...