Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan seketika

Thursday, January 21, 2010

MAJLIS PERPISAHAN - MAMA YAM

Salam semua..malam tadi selepas isyak ada majlis perpisahan yang diadakan di surau kawasan kami..atau pun perjumpaan antara jiran wanita KRT kawasan kami. Pada 28.01.10 ini mama yam akan berpindah ke Ipoh..kerana suaminya telah pencen....beranika makanan yg terhidang...dari yang moden hingga ke tradisi semua ada...masing2 membawa makanan sendiri...Tapi aku lupa la pulak nak snap pic beraneka makanan tu....jom la layan gambar mama jiran ku ini:~


kek je yang aku snap heheh..kuih2 lain lupa pulak


Inilah mama Yam..bersama pengerusi jiran wanita (KRT )


Potong jangan tak potong..pas tu kita makan...sedap kek ni.


5 comments:

salam k.Rosaliza...biasa la brtemu...brpisah...itulah hakikat kehidupan...tp skrg byk kemudahan supaya siratulrahim x trputus kan...tel..hdpone..
 
Salam Kak..Nanti ada masa dan rezeki InsyaAllah boleh jumpa lagi...

Waahhhh..potong kek..Kegemaran kite tuuu..Pecan Butterscott kan by secret resipi....Nakkkkkkk....
 
salam atie....itu lah kan...berpisah hidup tak apa lagi kan..ada masa boleh jumpa lg....
 
salam sue@nenie...insyallah ....akk tak tau nama kek tu..tp sedap sangat...mmg ya ada kcgpecan tu...n rasa cis sikit
 
sedapnye...
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...