Sunday, January 24, 2010

SEPETANG DI STADIUM HOKI

Salam semua dan selamat pagi...tak pergi jalan2 ke hari ini. Petang semalam ( sebelum ni aku...dah tua2 ni akk la pulak ya..rasa kasar je guna aku tu.....) Akk berkesempatan pergi nonton anak2 mengikuti latihan hoki kat stadium bersebelahan UM tu..intai2 gak kut ada adik2 blogger kat situ heheheh:~


Setiap hari jumaat kul 2.30pm anak2 dari SKBB buat latihan kat sini


kalo hari sabtu dari kul 9.30 am sampai tengah hari


nampak dekat sangat dengan menara TM ni

6 comments:

Salam Kak Liza...

Nampak tak Nida kat situ?..hehe.
 
Mesti anak bujang akak yg duk berlatih tu ek...dua2 skali ke kak?seronok ek tgk anak2 main...ada ke jumpa blogger lain kak?hihi
 
akak..eqa budak UM..hehe..n pnah jgk men hoki kat situ.. :)
 
salam nida...akk dh guna teropong dh tapi jauhhhhhh sangat nmpk nida hehehehe
 
salam sue...dua org anak akk yg main...si eqa n amirul..tengah kemaruk nak main hoki heheheh...si bujang suka bola
 
salam eqa...ehheheeh harap2 satu hari akk terjumpa la ngan eqa kat stadium hoki ni
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...