Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan seketika

Tuesday, January 26, 2010

STRAWBERRY SHAKE

Salam buat semua...semalam akk tak berkesempatan nak masukkan n3..entah apa yang di sibukkan sangat. Hari ahad lalu 24.01.10 akk n famili sempat ke Cameron Highland. Hari ini saje je nak kongsi strawberry shake...ala2 coconut shake gitu...kisar ais , susu n buahnya...siap. Jemput minum ya..best ni panas2 gini :~



 
Masa akk pergi hari minggu tu..orang tak ramai sangat..agaknya orang dah balik kut..bagi yang menginap kat situ. Strawberry murah sangat....mula2 beli masa kat ladang tu mahal sikit...1 kg RM 15.00 kalau kutip sendiri RM 20.00. Beli dah kat sini sekilo..pas pergi kat Kea Farm pulak sini pulak RM 10.00 per kg, beli lg sekilo. Pas tu tgk yg packing kecil2 5 kotak RM 10.00 percuma pulak 2 kotak kecil..beli lagi.... yang ini bagi kat jiran2. Banyal lagi kat peti ais tu..tak tau nak buat apa.kenyang makan strabwrry

2 comments:

Salam Kak..
Wah banyaknya stoberi..Ni buat cicah choc best ni...Buat kek pun best....Pendek kata, apa² saja yang berkaitan ngan stobery memang bestlah
 
salam sue @ nenie..itu la anak2 akk pn sibuk minta buat yg coklat tu..cokelat lak habis heheh. tq nenie singgah ya
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...