Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan seketika

Tuesday, January 12, 2010

TOM YAM CAMPUR

Salam buat semua...tentu ibu2 dan mama2 sekelian sibuk memasak tengahari ini..maklumlah sekejap lagi anak2 akan pulang dari sekolah masing2. Kali ini menu tomyam campur pulak...main campak apa yang ada..jadi la tomyam campur. Biasalah aku guna  kiub tom yam knor...cepat di masak sedap di makan.......Hari tu tengok rumah Hasue buat tom yam juga tapi perencah original tom yam. Jom layan tom yam campur :~


 Tomyam campur ini lauk je yang campurnya..ada udang,sotong dan ayam. best je rasa masam2 gitu

 
 Ini pula sayur campur...asyik campur je kannnnn..senang masak ambil sikit2 je sayuran tu..baru ada warna warni kan


Selamat menjamu selera buat semua...bye n saye sokmo

8 comments:

Amboi..masak tom yam nampak ari ni..mcm sedap la..syok la kan makan tom yam panas2..kalau ada ikan kering ke lagi sedap..
 
Tom yam tp tak nmpk pn daun limau purut. Kn ada pokok kat umah tu. Buh la barang sehelai dua.
 
Kak Liza..

Hari ni Nida masak tom yam juga tau.. tapi tak campur ler.. sebab cuma ada ayam jer..
 
salam azmiezas.....mmg sedap lakalo panas2 n nasi panas pas tu ikan masin yg basah2 sikit..mmg terangkat
 
salam adry.....heheh daun limau purut mmg tak boh pun...sayang daun ada 2 3 helai je....kalo kat kg mmg byk lupa nak amik masa blk kg hari tu..heheh...tahun ni cadang nak g cuti2 kat lagkawi..tapi tak pasti bila lg tarikh
 
salam nida.....lama tak nmpk nida...dh abis kemas2 umah ke...sedap tu tomyam panas mkn kat obersea tu...ingat kg halaman kan
 
adusss sedap hirup kuah tomyam nih!!
 
salam e-na....sedap tau mai la mkn heheheh
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...