Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan seketika

Thursday, May 6, 2010

BUAH MELAKA

Salam buat semua dan selamat pagi....pagi pg jalan2 kat umah e-na zarina...pas tu tgk buah melaka dia comel2 je kalerful lagi, akk buat buah melaka ni minggu lepas lagi tapi selalunya tak upload gambar n tak buat n3 hehehe..sebab rajin la tu. meh la makan buah melaka yang dh basi ni :~

Ini lah buah melaka yang gedebab heheheh...potong gula melaka besar...hasilnya buah melaka pun besar heheheh cepat sikit siap bagi orang yang malessss kekek. Anak2 akk cukup suka ngan kuih tradisional yang satu ini....dan diorang selalu minta akk buat kuih ni.

3 comments:

Salam kak rosa, hoh..buah mulong dh basi tu! Kat sini buah melaka dijual setiap pg sbg kuih sarapan pagi.
 
salam adry...heheheh basi kat mata je kat perut tak sakit hehehe...oooo buat bf ok gak kut...tq ya
 
salam adry....buah mulong tu basi kat mata je, perut tak sakit heheheh.... ooo org lgkv buat bf ke....agaknya buah mulong yg boh ubi stelo kut
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...