Friday, May 21, 2010

CENDAWAN CELUP TEPUNG

Salam dan selamat petang buat semua, tentu sudah minum petang bersama keluarga masing2.....orang bujang minum kat mana ya...kalau sendiri nescafe cicah ngan biskut best gak tu. Cedawan ni akk buat atas permintaan anaknda, tapi akk tak berapa suka sangat la. Akk guna tepung goreng adabi je...abis cerita, juri kata sedap heheheh. :~


Resepinya ada dekat kotak tepung goreng adabi......

11 comments:

Salam kak, ada jg cendawan celup tepung ye.. Cendawan spesis apa yg digoreng tu.Kalo gna cendawan busut blh ka?? Haha..
 
hri tu gi JB sggah ape tah nme tmpt,org jual cendawan goreng cm jual pisang goreng..mmg sdp mkn pns2
 
sekarang ni, Cendawan celup tepung jadi favourite saya..
 
kt ch ade byk jual...nnt nk try wt la..tpung grg adabi yg jns mane ye?yg kfc?yg wt grg2 psg?
 
~ salam adry....yg akk guna tu cenawan tiram... kat cameron byk org cina jual, cendawan busut tu buat sayur air bestnya....mana nk dpt ya hehehe. Tq ya adry, nak cuba suh la mahsuri buat.


~ salam senyummm.....a. mkn time panas je sedap.. bila sejuk dia mcm lembik sikit, tak lalu nak mkn heheh. tq ya senyummm
 
~ salam rohana ~ ooo suka ya ngan cendawan tepung gini..mkn time pns mmg best sangatkan. Tq ya rohana.

~ salam ayunalisa ~ a,a mmg byk sangat prg goreng cendawan kat cameron tu...tapi susah nak cari yg melayu msk, byknya cina je hehehe. Akk guna tepung goreng adabi...yg mcm buat goreng ayam tu....tapi tak boleh mkn byk muak heheheh. Selamat mencuba ya...Tq ayu
 
Tak pernah rasa cendawan tiram ni..hanya ada kat cameron je ke?
 
dulu chybee rajin buat mse kt msia :D
sedap buat kunyah2 kn
 
p cameron ari tu..kt kea farm..org mlayu yg jual.try bli..dh sjuk pn..mc rangup lg..sdp..
ooo..yg wt grg aym ek..ade kt umh yg psg grg..sj je try wt..hik3
 
~ salam puan isah....cendawan ni ada byk dijual2 dipasar n pasaraya....mungkin puan isah tak perasan dgn cndw ni

~ salam yanie chybee...dah berhijrah jauh tu payah la sikit nak buatkan, nnt blk mesia boleh buat lg. tq ya
 
salam ayu....ooo ada ek kalo kat pasar mlm CH tu byk org cina la yg jual ni....boleh je kalo nak cuba, mungkin rasa dia tak pedas2 lasikit. cuba ayu camprkan lada sulah - aji shio tu...tentu sedap
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...