Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, May 12, 2010

JERUK MAMAN

Salam dan selamat malam buat semua.....dah mkn mlm ke belum...kali ini akk nak kongsikan jeruk kesukaan akk. Setiap kali balik kampung jeruk ni mesti akk beli. Sedap rasanya masam2 gitu. Nak buat susah semestinya akk tak pandai heheheh. Ada sapa2 yang pernah makan tak jeruk gini, dulu akk ada tengok masakkan Negeri Sembilan ayam masak maman dalam majalah apa, akk dh lupa. Jeruk ni dah abis pun, tinggal gambar je untuk di kongsikan bersama sahabat di alam maya ini :~

Ini lah rupa jeruk maman tu...kuah dia best masam2. Akk beli kat Pantai Dalam, suka sangat mkn ngan ikan goreng.

Akk boleh habiskan sorang diri je sebyk ini hehheh.....terasa sedapnya. Kat negeri lain ada tak jeruk maman ni....

6 comments:

Salam kak, nk tau cara buat sila ke blog daun. Kat sini pn ada jeruk maman tp depa gna maman hantu. Maman biasa lg sdp rasanya, maman hantu agk pahit.
 
salam adry...oo ada juga maman hantu...seram je namanya. tapi maman ni tak pahit langsungkan. tq ya akk dh pg tgk tadi
 
mak sy sllu jgk buat jeruk ni,tp xtaw maman spesis ape..hehe..klu org kwsan kg sy kt raub,maman ni wt cm msk lomak cili padi.campur lak dengan daging salai..mmg sedap kak
 
lama tak makan jeruk maman ni ... sedap nye
 
salam,,

kat sini pon ada gak,, tapi susah nak dapat.. kena pergi pasar malam pas tu buat jeruk sendiri.. mak pernah gak buat dulu... mmmm best jugak ...
 
Radang Paru-paru Copd.

Saya Abd Kadir bin Sumardi, 42 tahun. Saya disahkan mengidap radang paru-paru pada akhir tahun 2020. Petanda awal sakit saya ialah batuk tak berhenti selama 3 bulan. Batuk yang berkahak dan adakala nya berdarah. Setelah mendapatkn rawatan di pelbagai klinik kerajaan dan swasta , batuk tetap tak baik, sukar bernafas dan dada terasa sakit sangat.
Banyak rawatan alternatif dari produk luar saya ambil tapi tak berkesan. Kemudian saya buat x-ray dan mendapatkan rawatan hospital. Doktor pun mengesahkan saya mengidap radang paru-paru akibat dari pencemaran alam sekitar yang mengandungi bahan kimia. Untuk makluman, saya bekerja dalam persekitaran yang mengandungi pencemaran bahan kimia. Setelah itu sahabat saya telah terlihat di facebook berserta testimonial pesakit. Lalu dia pun memperkenalkan kepada saya untuk mencuba produk tersebut. Saya pun menghubungi pengasas produk tersebut En. Zuhairi dan mendapatkan nasihat daripada beliau. Beliau mengesyorkn saya untuk mencuba. Alhamdulillah dalam 2 minggu dah terasa perubahan .Batuk samakin berkurang. Saya terus mengamalkan 2 jenis jus itu selama beberapa bulan sampai masalah pernafasan dan batuk terus semakin baik. Menurut En. Zuhairi, masalah saya ini ialah paru-paru copd iaitu sakit yang tiada ubatnya dan pesakit perlu menggunakan oksigen sekiranya semakin teruk. Tapi Alhamdulillah sehingga kini saya terus mengamalkan. Syukur pada Allah mengenalkan saya dengan En. Zuhairi
Semoga beliau berjaya membantu pesakit lain juga di luar sana untuk sembuh dengan produk ini.
..........................................................................
Dan ramai lg psakit2 yg gunakan produk ni sembuh dari masalah lutut kronik,kanser gout kronik dan lain2 yg guna produk jutawan herbs ni. Ini kenyataan bkn rekaan untuk melariskan produk semata2. Benda elok harus dikongsi agar sama2 dapat manfaat,okay.

Nanti boleh hubungi En. Mohd Zuhairi dn pm sendiri testimoni2 td tu yer..๐Ÿ˜‰

9)Jadi saya mintak pd sape2 yg ada sakit kanser x kisah lah kanser apa pon...Call atau terus wasap Pengasasnya sendiri okay๐Ÿ‘‡๐Ÿป
En. Mohd Zuhairi - 017468 7570


๐Ÿ’Yg penting ubat nya MAMPU DIBELI dan mujarab..mudah mudahan aaminn..๐Ÿคฒ๐Ÿผ


Call order wasap@call- En mohd zuhairi- 0174687570

๐Ÿ˜kalau wasap lambat balas(biasa nya sebab ramai yg wasap dia.)
Tp nanti dia akn blas jugak yer..
#sharepadayangmemerlukan
#sharing is caring
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...