Wednesday, May 12, 2010

JERUK MAMAN

Salam dan selamat malam buat semua.....dah mkn mlm ke belum...kali ini akk nak kongsikan jeruk kesukaan akk. Setiap kali balik kampung jeruk ni mesti akk beli. Sedap rasanya masam2 gitu. Nak buat susah semestinya akk tak pandai heheheh. Ada sapa2 yang pernah makan tak jeruk gini, dulu akk ada tengok masakkan Negeri Sembilan ayam masak maman dalam majalah apa, akk dh lupa. Jeruk ni dah abis pun, tinggal gambar je untuk di kongsikan bersama sahabat di alam maya ini :~

Ini lah rupa jeruk maman tu...kuah dia best masam2. Akk beli kat Pantai Dalam, suka sangat mkn ngan ikan goreng.

Akk boleh habiskan sorang diri je sebyk ini hehheh.....terasa sedapnya. Kat negeri lain ada tak jeruk maman ni....

5 comments:

Salam kak, nk tau cara buat sila ke blog daun. Kat sini pn ada jeruk maman tp depa gna maman hantu. Maman biasa lg sdp rasanya, maman hantu agk pahit.
 
salam adry...oo ada juga maman hantu...seram je namanya. tapi maman ni tak pahit langsungkan. tq ya akk dh pg tgk tadi
 
mak sy sllu jgk buat jeruk ni,tp xtaw maman spesis ape..hehe..klu org kwsan kg sy kt raub,maman ni wt cm msk lomak cili padi.campur lak dengan daging salai..mmg sedap kak
 
lama tak makan jeruk maman ni ... sedap nye
 
salam,,

kat sini pon ada gak,, tapi susah nak dapat.. kena pergi pasar malam pas tu buat jeruk sendiri.. mak pernah gak buat dulu... mmmm best jugak ...
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...